ÄNTLIGEN

Ja äntligen har burmese hanen från finland kommit hit. Jag har väntat jätte jänge på han.

Igår åkte jag inte till stan å mötte upp Josefin, fick 2 råttor som Zickan ska ha. Sen kom en packad Zickan me tåget (inte full, men med en massa packning) Hon hade me sig råttor, hamster, igelkott, möss, iller å sin hund. De måste ha sett roligt ut när vi bytte råttor på perongen, folk kolla ganska mycke å några kom fram å va nyfikna.

Zickan å jag slängde i oss lite korv innan hennes nästa tåg skulle föra henne vidare till nästa ställe, jag åkte hem me mitt sällskap efter att jag handlat me min pappa å 3 av syskonen... å va grinig jag blev då pappa å dom andra hade planerat att åka till city gross... jag ville ju handla där me, men så blir de om man sitter å halvsover.

Jag har bara sovit 8 timmar på 2 dygn så jag va ganska trött, gissar på att de e därför som jag har ont i halsen idag å e täpt i ena näsborren. Sov relativt bra i natt. Dom ringde å ville att jag skulle sitta vak... vist om jag hade sovit som jag skulle å inte handlat så skulle jag ha gjort de, men tur i oturen... då jag inte e frisk idag.

Nä nu ska här klämmas råtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0