BARNVAKT IGEN

Jag har haft trollpojken hemma hos mig i natt, självklart skötte han sig fint. Det var ju första gången han sov utan mamma å pappa så lite gnäll hade inte spelat nån roll heller :P

Idag kollade vi på när trollflickan sprang NT-knatet... 1 km för 6 åringar e inte illa... 7 min å 7 sekunder tog de för henne.
Hon trilla på ett ställe så jag fick offra mitt Hello Kitty plåster till henne :(

I morgon har jag massor att göra... vakna å gå upp i lagom tid för att trasa ner till centrum... fylla på busskortet å bege mig in till stan... möta Josefin å sen vänta en timma på Zickan som kommer me tåget... Fika/käka me henne å sen hem igen... Göra iordning burar till råttorna jag får me mig hem å sen åka tillbbaka till stan me pappa å handla.. In me allt i skåp å frys, sen ska jag bara sitta här å slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0