DEN PERFEKTA BLOGGEN

I mitt letande efter den prefekta bloggen hamnade jag här... får se hur länge jag orkar hålla på me de här.

Den förra bloggen jag hade ville inte släppa in mig så jag kunde skriva där, så jag fick skapa en ny.

Vist att jag har en blogg på min hemsida www.sorkland.zoomin.se men den e relaterad till mina underbara gosiga råttor. Kommer säkert skriva en massa om dom här me, men även om en massa annat.

De kommer säkert inte vara nån som läser om mitt tråkiga, men halvgalna djurliv i min stinkande lägenhet å de gör mig inte ett dugg. Den som vill får läsa å komentera, bara de inte förekommer elakheter från nån annan än från min sida :P Lite får man välla gnälla.

Jaha nu börjar alltså livet som bloggare... trevlig läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0