ENSAM

Jaha nu har sambon åkt hem till sin mamma, han kommer åter den 31e. Va ska jag hitta på tillsdess???

Idag vinka jag av min sambo vid 1 å följde me Stina för å hämta Skrutt i skolan, sen hem å slockna på soffan :P att jag aldrig kan hålla mig vaken när jag bör vara de. Jag skulle ha städat hos sorkarna men de får välla göras i morgon istället... Katterna bara sover å sover så dom har jag ingen nytta av. Dom reagerer inte ens när jag ropar på dom.

I natt hitta jag mera stam till Malvas stamtavla så nu finns de 10 led i hennes stam som jag har... Men oj va hon e inavlad. Vet inte hur många gånger jag fick skriva Mallgroda å Nymf. När jag va klar me stamtavlan å kollade på den så blev de bara jobbit att förstå hur allt hänger ihop så jag måste göra om all igen till det bättre. Får se när jag orkar genomföra de.

Inte idag iaf för jag ska bara njuta av den tråkiga ensamheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0