FOLKRACE FEST

Ett av årets höjdpunkter gick av stapeln igår. Mor min bjöd på folkrace fest hemma hos henne å Tommy. Jag kunde inte komma förra året :( så i år ville jag bara inte missa de.

När jag kom ut hade de samlats en del människor redan, så de va bara att sätta igång å mingla. Efter minglet va de dax för lekar, min mamma älskar att utsätta alla andra för lekar. Stövelkastning, springa me en boll mellan knäna (Annikas hund Nova hade slämmat ner bollarna) Vedstapling, kasta golfboll i hink å äta äckliga colasnören.

Alla vet att efter man har lekt blir man hungrig så stora grillen tändes å alla samlades runt den, jag skulle bara äta baconlindad korv me bröd så jag passade på att hälsa på hästarna i hagen undertiden alla andras kött blev klara.

Efter maten mera mingel. Jag dricker alldeles för sällan, funderar på varför jag gör de bara ibland, jag tål ju inget så när jag åkte hem halv 12 så orka jag knappt ge djuren mat innan jag kasta mig isäng...

Nu på morgonen har jag varit seg som bara den, orkar inte göra någe alls, borde släppa ut råttorna så dom får springa av sig lite, men jag orkar inte passa på dom så jag funderar på att ta ut några få för å mysa lite i soffan en stund å sen byta individer om ett tag så alla får mysa. Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0