ÅNGEST

Nä den här dagen börjar inte alls bra, jag skulle vilja ligga under mitt täcke å inte komma fram alls på hela dan. Låg å tänkte på hur bra jag har de me min sambo just nu å hur mycke kärlek de finns mellan oss, men så började jag tänka på allt annat runt omkring å fick sån ångest, de e en låsa in mig på toan å gömma mig ångest. Jag stänger inte ens dörren när jag e på toa så de e ovanligt att jag låser dörren. Har välla hänt 5 gånger på 2 år å de e välla när vi har haft gäster. Ångesten kommer av pengar som vanligt, ångest över någe man inte har. Ibland önskar jag att jag va en idiot å bara stack ifrån alla problem å bytte identitet å liv, att få vara nån annan än jag.

Snälla tomten jag önskar mig ett nytt liv till jul, men de får gärna träda i kraft när jag vaknar den 1/1 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0