DE VA ETT JÄVLA SKENANDE.

Kunde nästan inte sova i natt... vaknade hela tiden för å kolla va klokan va så jag inte skulle försova mig till jobbet. Väl på jobbet skenade jag halva centrum runt mellan 07.30-10.20. Sen satt jag bara å glodde till 1 när jag slutade. Skenade runt halva centrum igen i jakten på lite smått å gott inför julafton. Hitta de jag skulle ha å sen skena jag hem å började tvätta.


Orkade inte laga mat idag så de fick bli skräpmat istället... Som alltid Kebab me pomme från favvo stället. Hemma upptäcker jag att jag bara fått sallad å pomme i den ena portionen så de va bara att skena tillbaka å få ny mat. Kan ju säga att jag e helt jävla slut å har skavsår på insidan av låren bara för att byxorna åker ner hela tiden å jag har inget bälte.


Tanten: Å de svartnar för ögonen.
Linda: Tänd lampan då.
Tanten: Haha ja de e ju bra att man har humor så tidigt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0