GOD JÄVLA JUL XD

Nyss hem kommen från mamma som bjöd på julbord som jag fixa :P I år va det bror Robin som delade ut paketen. Jag å min sambo har ju redan fått en tidig julklapp i form av en dubbelsäng, bord å lampor som jag tidigare visat i ett inlägg. Vi hade tydligen varit snälla för vi fick mera klappar av snälla Tommy å mor. Roligaste på hela kvälla va ändå Julklappsleken. För den som inte lekt den leken ska jag förklara att alla som deltar köper ett paket el flera som e värt en summa. Man ställer en klocka på ringning tex på 45 min. Sen slår man 2 tärningar å när man får par så får man ta ett paket. När alla paket e utdelade så får den som har paketen öppna sina sen fortsätter spelet när alla vet vad det finns att välja på. Förra året tog min minsta bror de största paketet å skulle verkligen ha de å de visade sig att de va en tjej tvål i de så i år skulle vi skoja me han så jag tog en stor kartong å la massa reklam i så de blev lite tyngd å så la jag ett paket makaroner i å så klart tog han de å han fick behålla makaronerna genom hela leken. Han kommer säkert göra samma sak nästa år. :P Den lilla pojken kommer aldrig att lära sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0