JO DE E GOTT

När man e fattig å inte kan handla mat så tar man vad man har. Gårdagens kvällsmat blev lite blandad men jag lovar de blev gott.
Korvbröd, majonäs, rostad lök, fiskpinnar å ketchup.

Tror någe har gått sönder i källoaren för vi har svinkallt inne i våran lägenhet. Elementen funkar inte så jag tänkte att jag skulle lufta dom igen som jag fått göra minst en gång i veckan nu. Men de kom bara en massa luft ja, men inget vatten som de ska göra. Här eldas de me värmeljus, ganska mysit å överallt står de kastruller me hett vatten som kokats på spisen. Så när jag vaknar så e de jag som ska ringa vaktmästaren å kolla om vi får nån värme el inte snart, annars måste vi å djuren åka nån stans där de e varmt.

Dagens ångest kom av att jag inte dammsög, så de va jag tvungen att göra kl 11 på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0