BLOGG PÅ STENÅLDERN

Då jag sällan el aldrig skrev i sorkarnas å katternas bloggar så raderade jag dom. E de nån som blir ledsen för de så säg gärna till :P

Satt å funderade lite på de här me bloggande... Var å varannan människa har blogg å de e ganska kul att sitta å läsa va andra håller på me särskilt om man vet vem den personen e. Jag har stadigt 3 som läser min blogg... Ullis e 1 de vet jag men vilka e dom andra 2???

Jag vet att bloggandet har hjälpt min kusin massor i sitt arbete efter att ha förlorat sitt barn, för min del e de bara som en flummig dagbok typ som "Blåbärsboken" Haha nu sitter Ullis säkert å kliar sig i skallen å undrar "vad fan e Blåbärsboken för någe???" Jo de e en bok i A5 format som jag hade me mig överallt å skrev lilla minsta som dök upp i min skalle å de e inte lite ska jag säga... De kunde vara ett mess som jag ville spara för alltid å telefonboken va full me tidigare mess jag sparat. Jag kanske hitta en blomma jag gilla å tejpade in den i boken, skrev dikter, satte in tidningsklipp... ja allt man kan tänka sig satte jag in i den... Kan inte säga att de e en dagbok som e privat för jag delar gärna me mig om innehållet :P Namnet Blåbärsboken kommer av att jag låg å skrev i en bok me blåbär på framsidan... Fick ett mess från en som fråga va jag gjorde. Kunde ju inte skriva att jag skrev dagbok (e inte så matcho att säga de) Så jag skrev tillbaka att jag skrev i Blåbärsboken istället :P Dagbok e som att blogga på stenåldern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0