FISKPINNAR Å MAJONÄS E GOTT

Fyy på mig som e dålig på att uppdatera el så e de för att de händer för lite i mitt liv.

Nebels bebbar växer så de knakar. Väger idag när dom e 4 dagar mellan 10-13g.

Dagen började me att jag försov mig å missade bussen in till Norrköping. Jaja jag kom en timma senare till Ullis. När jag klev på bussen såg jag att min urgulliga å snälla stora lillebror satt där så jag pratade hela vägen in me han å jag tror han bara lyssna på hälften.

Kollade in hur Ullis nya lägenhet såg ut möblerad, sist jag såg den va samma dag dom hämtade nycklarna till den. Käkade fiskpinnar å majonäs för de sa Ullis va gott... jo de va ju inte äckligt direkt. När Ullis skulle till mödra för å mäta bebismagen så åkte jag till stationen å väntade in Lina som skulle komma me tåget från Västerås å lämna bebbarna jag missade förra veckan :P Å den här gången fick jag dom i min hand.

När jag väntade på bussen hem till Finspång igen träffade jag en kompis jag inte träffat på evigheter som skulle me samma buss som jag. Oj va kul de va att prata gamla minnen. Jag hoppas vi kan träffas snart igen å prata mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0