DE GÖR ONT, DE GÖR ONT, DE GÖR ONT, MEN DE GÅR.

Jag fick hem en hane från min sommar kull som inte va snäll mot sina burkamrater. Skulle kolla om han funkade me mina hanar. De gick till en början bra. Dom bara sniffade lite på varandra å knallade runt i köket å bajsade överallt :P Min sambo frågade efter 20 min om de gick bra. Oja sa jag men han inte mer än att svara förren Nisse som sommar killen heter hoppade på lilla Rota å jagade han runt, runt, jag puttade till han så han slutade. Gick ytterligare 5 min å de va lugnt, men så hörde jag att de va nån som fnös bakom min rygg å Nisse kom fram sidledes å såg ut som en igelkott i pälsen. Han hoppade på en av dom andra hanarna, jag puttade till han igen. Han klättrade upp på mig å höll sig lugn i en minut. Rota satt i mitt knä å gosade å Nisse visade sitt missnöje genom att hoppa på Rota så jag puttade bort han igen. Då flög Nisse på mig å högg mig i armen 2 gånger utan att jag han reagera. Man kan gämföra med ett barn som av ren ilska laddar å klappar till nån. Jag gjorde rent såret å satte på Batmanplåster :P

Timmarna gick å jag pratade me min mamma i telefonen å fråga henne om när jag tog den senaste stelkramps sprutan... Då de va 18 år sen jag fick den så åkte vi till sjukan för säkerhets skull. Väl där kolla dom bara på armen som va svullen å baddade lite me sprit. La ett spritomslag å skicka hem mig me lite piller.

Igår dagen efter betten kunde jag knappt röra armen å jag klämde ut en massa var å gjorde rent å satte på ett nytt omslag. Hämtade ut mera piller som ska ätas i 10 dagar. Rena rånet att betala 245 kr för lite piller :(

Idag efter jag klämt ut massa var å pillat bort allt päckel känns armen bättre å den e inte så ilsket röd längre men fortfarande ganska svullen å idag kan jag iaf greppa saker me handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0