HJÄLP E JAG SJUK???

Satt i natt å såg ett program om folk som äter sig till döds.

I allt dom sa så känner jag igen mig massor... Mitt intresse för mat va lika stort som deras. De va tex en tjej som åt normalt när hon va me andra men så fort hon va ensam så åt hon hela tiden. Hon smusslade me godis, fikabröd å åt på nätterna. Min situation e att köper jag fika till mig å sambon så köper jag hälften till bara mig som jag stoppar i mig när han sover å den andra halvan delar vi på. Varje gång jag e å handlar så kommer jag alltid hem me godis å de e inte en chokladkaka utan kanske två som jag stoppar i mig samma dag. Godis intaget sker i stort sett varje dag... är de inte godis så är de läsk. Cola till folket, är beroende av kolsyra kan man säga.


Jag kommer ihåg när sambon åkte hem till sin mamma i nästan 2 veckor å direkt när jag vinkat av han köpte jag 7st 200g chokladkakor en kebab å pomme å en kebab pizza, 2 påsar chips å massa läsk. Jag började me att slänga på kebabben å pommen på pizzan å bara vräkte i mig maten. Åt de till lunch, kvällsmat å frukost. Chipsen åt jag på 5 dagar å sista chokladbiten åt jag dagen innan sambon kom hem.


Ett tecken på att man e sjuk i en sån sjukdom e att man förnekar att man har problem å de gör jag.
Jag vill gå ner å träna men säger varje dag att de gör jag i morgon, men de händer inte så mycke mera. Hmmm jag måste göra någe snart innan de e försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0