JA DE E SÅ DE E.

Sen sist jag skrev så har de inte hänt så mycke.

Har passat trollbarnen som va så underbara så de inte e klokt. När stina sa till barnen dagen innan att jag skulle passa dom så hoppa dom runt å sa "tack mamma, jag älskar dig" Alltid kul att vara populär. Finare ungar får man leta efter.

Annars e de full rulle me djuren som e så fantastiska dom me. Päronskruttet kastar sig på mig så fort han bara ser mig å dom 2 nya fisarna Prutten å Plopp utvecklas lite i taget.

Kvällen ska jag sysselsätta mig med att kolla på Idol programmen som jag har missat denna vecka, efter mycke om å men hittade jag det första avsnittet. Många puckon som tror att dom kan sjunga borde inte ens bry sig om att söka. Hör dom inte själva att dom e helt tondöva som en annan. Hm man kanske skulle göra ett grogram liknande Sveriges värsta bilförare. Då skulle tom jag ha chansen att vinna :P

Jag fattar inte hur juryn kan hålla för sig för skratt vissa gånger, sitter å flabbar hela tiden, men de finns dom som e rysare me. Den tjejen som sjöng först gav mig sånna rysningar att jag höll på att frysa. Tycker synd om tjejen som va så nervös att hon grät.. Hon sjöng bra men jag håller me juryn att hon skulle aldrig klara att gå vidare. Till henne säger jag "Sök nästa år igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0