JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ

Jag å min sambo kan verkligen inte åka å handla tillsammans... Vart vi än e så blir vi osams.

Idag han vi inte ens ur bilen i Linköping försen vi muttrade på varandra. Han ville slipa vårt vardagsrumms bord inne i sovrummet för de va ju bara att dammsuga bort dammet sen. Ja visst klart att de e de... men allt damm som slinker in i garderoberna då??? å vi har ju sängen där inne me... e de bara att dammsuga de me???

Handlade lite på Ikea utan mutter, köpte nya tallrikar å bestick. Va på hööks utan mutter. Älsklingen köpte ridskor till mig på herr avdelningen på skopunkten.

Gick in på Jysk å man köper inte 2 olika sett av lakarn, man köper lika danna... mutter, mutter, mutter. Han ville inte följa me in på Rusta så de va bara att stanna utanför... de e ju han som har slantarna.

På Biltema va vi glada å köpte målar saker till att måla om hemma. Fika på Biltema (pappa bjöd som alltid)

Åkte till ÖB för å kolla på färg... Hitta inget vi ville ha å blanda själva e bara kostsamt så de blev ingen färg å naturligtvis kom jag på när vi satt oss i bilen att jag glömde köpa kattsand så de va bara att springa in igen.

Hmmm jag som hade hoppats på att vi skulle kunna få måla om i helgen.. Jaja. färg hinner vi hitta nån gång. Hoppas på att min älskade kan måla en stor fin tavla som vi kan ha ovanför tv:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0