JAG E INTE DUM I HUVET- SLUTA DÖMMA ANDRA.

Sitter med mitt tidsfördriv, olika program via datorn. Just nu Vi äter oss till döds. Hur "vanligt" folk dömmer tjocka människor. Det anses att tjocka människor e mera dumma än dom som e "normala" Många tjocka människor gömmer sig för folk just för att folk dömmer. Många tjocka människor orkar inte plugga vidare, inte för att dom e  mera lata än andra men för att folk dömmer.

Jag vet att jag har problem med min vikt. Jag vet att jag borde gå ner 50 kg. men jag vet att jag duger som jag e. Jag e samma människa oavsätt hur många kg jag går ner el upp. Jag är stolt över vem jag är. Jag kan skämta om min vikt, jag tycker om att bjuda på mig själv. Jag vill att folk ska se mig för den jag e.

Jag e vacker. Jag e som jag e. Jag är unik. Tänk på de innan du dömmer mig.

Jag vill ha en apa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0