UPPDATERING :P

Folk klagar på att jag inte skriver på min blogg så mycke, men jag kan ju inte skriva när de inte händer så mycke :P

Jo tackar som frågar så mår jag jätte bra.

Jag fick en tidig alla hjärtansdag sak av min sambo som e så söt så (alltså sambon e de kah menar nu) Han kom in å väckte mig en förmidda me den här saken å jag kan ju säga att jag blev glad men somnade om :P


Jag vet inte hur man vrider på bilderna så ni får lägga skallen på sniskan för å se va de e.

På alla hjärtansdag så jobbade jag i köket me min älskade sambo... kul som alltid.
Efteråt så bowlade vi med min familj.

De va


Tommy

Mamma


Pillis

Nonne (han som står upp)


Robin som för övrigt vill visa sin


mage


Jesper som gjorde allt för att inte vara me på bild

Å så va de

Kim som hade den snyggaste stilen.

Jag själv e för snygg för att vara me på bild så på mig blir de ingen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0