MITT LIV 2009

Jag får välla göra som många andra bloggare å göra en resumé över 2009 får se vad mitt dåliga minne minns. 2009 är ett år jag inte vill minnas direkt med allt strul, allt det jobbiga.


Det som först dyker upp i mitt huvud är alla människor jag har mött detta år, människor med samma intresse som jag, människor som varit helt puckade som jag gärna vill slippa 2010, människor som har stöttat mig, människor jag vill ha med mig i mitt liv 2010 å frammåt. Alla mina vänner jag har glömt bort som jag borde komma ihåg å höra av mig till oftare.

Djuren får jag inte glömma. Dom har varit å är en stor del av mitt liv. Uppfödningen fick ett slut som öppnade mina ögon för hur det ska/bör vara å jag fick tänka om till det bättre. Jag tog nya tag men det har kostat en hel del. Men råttorna har ställt till de en hel del oxå, men som man ändå kan se det positiva i. Katterna ger en glada skratt varje dag å massor med mysiga stunder när man bäst behöver det.

2a året av samboliv har gått upp och ner som många andra förhållanden men för det mästa har de faktiskt varit bra. Man kan inte alltid vara sams fast att jag tycks tro de, men jag lär mig välla jag me. Jag får sluta vara så egoistisk å min sambo får sluta vara så jävla lat :P

Till och från har jag levt i min egna lilla bubbla där jag tänker, grubblar, gråter, har ångest å tycker synd om mig själv. Har varit där kanske lite väl ofta nu på sista tiden, men de har mycket med pengar att göra. Att inte kunna ha så man kan betala sin mat, sitt boende, sina behov å allt annat som kostar.

Det är tur man har en familj som ställt upp på sitt egna vis å en svärmor jag inte skulle byta mot alla pengar i världen, el jo kanske, jag vill känna på hur det är att vara rik :P

Nä fan de här va sista gången jag skrev någe sånt här... Jag suger på de. Lycka till alla där ute å hoppas att 2010 blir bättre än de förra året som aldrig mera kommer att nämnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0