VEM E DE SYND OM???

Jag kom å tänka på en sak. För nån dag sen så fick jag ett ryck på Neko som bara skulle vara i vägen när jag bäddade sängen. Han gör alltid så, men jag orkade inte me han. 2 gånger utan anledning kasta jag han in i garderoben ganska hårt. Efter andra gången satte jag mig ner å grät, va e de jag håller på me. Att jag inte mår ok ska ju inte gå ut över honom bara för att han kurrar å spinner som en tog för att han tycker de e mysit när jag bäddar in han i sängen. Han gör ju så här varje dag. Han borde vara rädd för mig efter va jag hade gjort mot han men när jag satt där så kom han å kurra som alltid å slicka bort mina tårar. Dumma älskade katt jävel.

Jag har inte lagt märke till de förut men han kanske alltid e sån el så e han bara extra gullig nu när man behöver de.

De e iaf jätte synd om mina djur som ingen har brytt sig om på flera dagar, drömde om råttorna inatt me. Dom känner säkert av min depp dom me för så fort jag närmar mig buren kastar dom sig på gallret å ska upp på mig. Azza flickan bombade hela mitt ansikte me massa pussar istället för att bry sig om maten jag gav dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0