BESLUTSÅNGEST

Jag sitter här hos Amanda å David. Sitter å ska försöka välja en tatuering å har 2 som jag har svårt att välja mellan. Båda har samma motiv men skiljer sig massor mot varanra... den ena e liten å söt den andra e ganska tuff. Frågan evilken som pssar mig bäst ?? Har typ frågat allt å alla men ingen kan svara på vilken jag ska ta iof e de ju mitte beslut men jag vill ju ha lite råd... haha XD

Frågan e vad man ska hitta på i morgon. Vi har funderingar på att knalla in till staden å kolla runt lite, men om jag känner mig själv å min sambo rätt så kommer ingen av oss att orka knalla så de kommer sluta me att vi tar bussen dit el iaf hem..

Saknar min kisse misse, när jag pratade me min syster förut så hörde jag att han jamade å då höll jag på att börja gråta. Vist att de e skönt att vara här å bara lata sig men jag  vill inte byta de mot livet jag har hemma.

Nähä om man ska fortsätta fundera på va man ska välja för tatuering så jag slipper välja i sista stund å sedan ångra mig. Vilket jag ändå kommer att göra så de kommer att sluta me att jag tar båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0