GADDAD

De va inte riktigt meningen utan de va min sambo som skulle bivit gaddad men dom hittade inte direkt motivet han ville ha så vi letade fram en till mig istället. Killen som gaddade mig e sambons bästa vän å han har inte hållt på mer än i några månader. Men jag måste säga att resultatet blev superbra. Iof e den inte läkt ännu. Ska förska komma ihåg att lägga in bilder på den när jag kommer hem. om inte sabon gaddar sig idag så sätter jag mig gärna å gör nästa tatuering.

Tatuerinen jag gjorde nu e en hästsko som det står min hästs namn i. Den smboliserar att jag har haft henne i 15 år snart, de första hon gjorde när jag träffde henne va att hon sparkade mig i ryggen så vad passar inte bättre än att ha en hästsko på skuldran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0