GUDARS

De e nått nytt ord jag har börjat me... ganska störande, men bättre än de förra jag höll på me el jag håller fortfarande på me de... Min sambo hatar när jag säger "eller nått"

E sjukt taggad till utställningen. Började lite smått me att klippa klorna på 2 gossar... sluta me att jag blev nerbajsad. Ett förkläde skulle ju inte sitta fel att ha ibland. Ett me en ficka på magen så kan råttona klättra ner i den när dom tröttnar på mig ^^

Annars flyter välla skit livet på som de ska. Bara den dumma storstädningen som påbörjas men aldrig blir klar. Får ta tag i den när jag kommer hem från svärmor i mitten av sep. Gudars jag har inte varit där på 2 år så de kan ju vara på tiden. Pojken stannar hos sin mamma en vecka längre än mig. Kan bli skönt att få vara ensam ett tag, men jobbit att vara ifrån han på samma gång.
För hoppningsvis så hinner jag gadda mig när vi e i U-hamn. Har sagt nu i bra många år att jag ska täcka över de fula fanskapet jag har på min axel. Å sen ska jag göra en tatuering som from då alltid kommer att påminna mig om min största kärlek här i livet... Min häst, jag ska göra en hästsko på ena skuldran i naturlig storlek. Hennes namn ska finnas me. Datumet hon e född. Dagen hon blev min å sen vartefter dagen hon inte finns hos mig mer. Så jkag hoppas att jag hinner me å göra den bara för i oktober så e de 15 år sen hon blev min, tiden går fort.

Nä man kanske skulle ta å göra lite nytta (jag bara säger att jag ska göra de, men jag vet att jag bara kommer bli sittandes här ett tag till men de e ju ett bra avslut på ett inlägg iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0