INGET ÄNNU

Har inte tatuerat en råtta ännu för jag har fortfarande inte kunnat välja vilken av dom jag vill ha.. Bestämmer jag mig inte snart kommer jag ta båda för om jag tar den ena så kommer jag vilja ha den andra. Bara frågan vart jag ska ha dom så de inte blir för mycke på ett ställe.

Dagens planer va att åka till David å Amanda men de får vänta tills i morgon så kan man hitta på mycke mera.. Deras barn har fortfarande inte visat mig sina leksaker för de alltid blivit så sent när vi åkt dit å sen ska ju barnen sova. men kanske att dom hinner de i helgen ^^

Älsklingen gjorde en fin tatuering på sin underarm. Jag säger att de står "Jag e Lindas bitch" men för den som kan kinesiska så står de Christoffer.

Saknar min lilla kisse miss massor å Pillis rapporterar varje dag över hans hyss å undrar hur vi står ut me han men. Förstår inte va hon menar me de. Han som e världens goaste å snällaste kisse. Bara lite full i fan men så underbar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0