PACKA, STÄDA, PACKA

Då jag e en sån som alltid ska göra allt i sista stund så städa vi så Tillis skulle slippa att bo i en svinstia å packa allt jag behövde ha i 1 vecka å min sambo i 2 veckor. Risken fanns att vi inte skulle vakna i tid för att hinna me allt innan avresa så vi sket i att sova alls undr natten. Mamma hämtade oss halv 2 å körde oss till Norrköping för vidare resa till Ulricehamn där jag inte varit på nästan 2 år. (skämms på mig) Jag stenslocknade innan bussen ens rullat ut från Norrköping å vaknade till vid Östgötaportarna men somnade snabbt igen... men från Jönköping å till slutstationen så höll jag mig vaken. Väl framme så väntades de mat å den e alltid lika god.

Gick å la oss vid halv 10 å jag tror att jag somnade ganska snabbt. Nu på morgonn så va jag vaken mellan halv 8-9 sen sov jag igen till 1 så i natt lär de välla bli svårt att somna. Får se hur mycke jag kan blogga under veckan annars e jag åter hemma nästa måndag kväll... Nås på mobilen, men helst bara via mess då jag e på "semester"^^

Vilken ångest jag hade att lämna bort Neko älsklingen i söndags kväll, han gilla inte alls mina kramar å pussar. Men jag e inte helt kattlös ändå för här finns grannens katt som e värr me uppmärksamhet än va Neko e. Men dom e ganska lika till sättet. Nä se om man kan få i sig någe att äta kanske. E välla ingen av oss som orkar göra nå ^^

Ha de gott där ute å bråka inte för mycke e ni snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0