VISSA DAGAR

Även att jag kom upp senare än va jag hade i min tanke å borde vara stressad till tusen över alla saker jag måste hinna me innan lördag å ännu mera måste hinna me innan måndag så tar jag dagen me ro. Känner mig väldigt lycklig över de lilla jag igentligen har.

Älsklings kissen va under dom 3 första vakna timmarna hel jobbig å helt klistrad på mig me sitt kurrande å sitt slickande på mina kläder. Han har varit hopplös å vill ha uppmärksamhet hela tiden sån har han varit sen vi tog bort SamSam. Jag kan inte ens kolla på råttorna förens han kommer å tränger sig imellan. E råttorna ute så blir han ett monster å gör allt för att dom ska gå in igen.

Å jag kan inte beskriva min kärlek till min sambo me ord, så vackra ord finns inte. Vissa dagar som denna vill jag bara skratta å gråta över min lycka att få vara me honom. Svårt att beskriva hur mycke jag älskar honom så de skiter vi i^^

Appropå skita, när jag vaknade i morse el ja närmre lunch än morgon så låg HR i hallen å väntade på att jag skulle börja bläddra. Kan ju säga att de blev ett långt toabesök som gjordes å ännu ett "papper" sattes in i min 3e råttpärm. Gudars va jag älskar papper. Tänk om jag hade haft lika bra ordning på mitt liv som jag har i mina pärmar. Vi tänker inte ens tanken på ett städat å ordningsamt liv.. de skulle liksom inte vara jag då ^^

Skit ner er där ute... idag e jag lycklig å mår bra... så ingen kan förstöra dagen för mig.


Kommentarer
Postat av: Mio

Jag blir så glad när du är lycklig hjärtat <3

2010-09-03 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0