11/4...1

Förutom att jag sovit för lite å huvet värkt som fasiken så tycker jag att helgen varit rolig och ganska händelserik på olika nivåer.

Utställningen gick ju inte som planerat men de e ju skit sak samma. Bara så kul att Fridas flickor tog så många priser särskilt dom stulna orm mats råttorna å för Lancia gick de me bra tycker jag ^^ Gjorde mig både en å flera nya bekanskaper och de ska bli kul att få åter se några av dessa vid ett senare tillfälle... typ på en fika i Norrköping ^^

Vi han ju me lite råttjakt oxå å den tös som tidigare fångats in var en nyfiken hoodis som jag hade innanför tröjan hela vägen hem. Nu bor hon me kastraten å 2 honor till. Hon tycker det e otäckt när man tar i henne men när hon väl e uppe så njuter hon av att man tar på henne. Jag bara hoppas att dom kan fånga in hennes "syster" som fortfarande finns kvar i skogen så dom kan återförenas. Kan inte förstå hur nån bara kan ställa ut en bur i skogen med öppen lucka å bara gå där ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0