15/4...2

Glömde ju att skriva att när vi va iväg på utställningen käka vi pizza å blev gubbraggade ^^ Jag va ju bara tvungen att ta en Vikingbåt (för er som e tröga så har ju alla mina kullar namn efter båtar å kallas för båtarna å Valle heter ju Viking Valiant)

 

Å idag testade jag att göra kladdkaka me dumle i, iof hade jag bara hälften av dumlen man skulle ha i så de blev inte så mycke smak men den e värt att göra igen vid ett annat tillfälle.

 

Å bara för jag e fet å svullar massa gott så skulle jag lägga in en bild på min mage men ni får nöja er me Nekos fet mage istället i brist på min.


Kommentarer
Postat av: Toril

Hahaha, vilken söt bild... Skulle kunna vara jag i katt-format. :) Vi får bilda en klubb eller något!

2011-04-16 @ 08:35:22
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/
Postat av: Svar till Toril

Om du gilla denna bild ska du se bilderna jag tog på han i går kväll när han tiggde gos.

2011-04-16 @ 10:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0