30/4...2

De e dax att ge sig ut på chokladjakt igen.

 

Straeberry Cheesecake kommer jag inte att testa för jag gillar varken jordgubbs smak el cheesecake.

Blueberry milk kanske jag smakar om de e nån som bjuder mig.

Maräng och nöt måste ju testas men dom som testat den säger att man knappt känner smaken av maräng å e de så e den ju en besvikelse.

Å så Caribbean som innehåller cocos som jag gillar men så e de ju banan i me å de e inte gott i godis.

 

Helt enkelt e de nån som får bjuda mig på dessa sorter så jag får smaka för jag känner att jag inte vill köpa dom själv å bli lika besviken som me mangon.

 

Nice de skulle vara me jordnötter el typ jodrnötssmör i en chokladkaka mmmm va gott.


Kommentarer
Postat av: Toril

Var hittar du så smarrig choklad? Blev så sugen nu ju... :) Min favoritchoklad är Lidl´s Strawberry Yoghurt men du gillade ju inte jordgubbssmak....

2011-05-04 @ 09:09:21
URL: http://skuggflicka.blogspot.com/
Postat av: Svar till Toril

Hittade alla sorterna utom den me maräng i på netto men jag köpte ingen för de e ju inte lördag idag.

2011-05-04 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0