5/4...2

Tydligen drömmer jag ganska mycke på nätterna å i vanliga fall så brukar jag inte komma ihåg va jag drömmer men  för ett par nätter sen så satte jag mig upp i sängen å skrek på min stackars sambo som låg brevid mig å kolla på film. Jag skrek att han skulle sluta ringa till mig hela tiden. Jag drömde då att vi låg brevid varandra i sängen men att han tyckte de va så tråkit att han va vaken men inte jag så han satte igång å ringde till min mobil så jag skulle prata me han en stund. Jag la på å han ringde igen å så höll han på tills jag då satte mig upp på riktigt å skrek på han.

Sen Bajsan va å dammsög bort mitt kvalsterbajs så har jag sovit så illa å har ont i kroppen när jag vaknar... Tror inte på att de e bajs utan de måste vara stoppningen hon dammsög upp.

Härom morgonen drömde jag att jag va hos Bajsan å blev så kissnödig så jag va tvungen att uppsöka toan.. Dumma va att Bajsans toa såg precis ut som våran toa fast spegelvänd å i handfatet låg det massor me skitiga barnmatsburkar å istället för tvål fanns där bara havregryn... Nog för att Bajsan e lite knäpp men inte så knäpp. När man drömmer att man kissar så brukar man ju kissa i verkligheten me... Så när jag kaknade ur min dröm där så trodde jag helt klart att jag hade kissat på mig... De hade jag inte men jag fick gå me benen i kors till toan för att inte göra de vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Maja

Vadå barnmatsburkar?! Tror du jag är nya Kissie eller? :p Nejdu, här äter vi riktig mat. Och diskar gör jag inte i badrummet! :p

2011-04-06 @ 00:18:17
URL: http://maaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0