5/4...6

Jag har säkert glömt att skriva massor som jag velat ha me men de skiter jag i just nu. Har ju hunnit me å göra så mycke på bara en vecka, fattar inte hur jag som inte brukar hinna ett skit. Jag har ju typ hunnit att åka till stallet å borstade en lerklump... innuti klumpen fann vi en häst ^^ Hunnit att hjälpa syster min att släppa ut hästarna i hennes stall, plockat massor me pinnar å grenar i trädgården hos min far, handlat mat å lagat massa god mat. Å så har jag ju hunnit me å jobbat lite me... Inte illa för att vara lat å heta Sorkis ^^

Jag har säkert rört till allt i mina 5 färska inlägg men ni reder säkert ut de om ni orkar läsa mitt dravvel.

Bara så ni vet så e jag på jäääättte bra humör ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0