13/8...2

I måndags får jag hem en avi som säger att jag har ett paket att hämta ut å jag kokade min hjärna men kunde inte fundera ut vad de kunde vara för paket. Jag funderade i 2 dagar innan jag kom på vem det var som kunde ha skickat paketet då denne frågade efter min adress veckan innan.

 

Varför inte bara hämta paketet å kolla efter... e de säkert nån som tänker.

 

Jo vist hade jag kunnat de men när jag haft chansen att kunna hämta ut de har jag glömt avin hemma trotts att jag lagt den i plonkalonken. Så i går hämtade jag de

 







Fina roliga Charlotte har läst på min blogg vid ett tillfälle att jag offrat mina egna kläder för att råttorna inte haft hängmattor så toka har sytt 6 stycken olika hängmattor till mig å sorkarna.

Tack Charlotte!! De finns få som du och ditt hjärta e så stort att alla får plats
(vissa har vist trillat ur XP)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men jag undrar ändå... Fick du några myror?? ;)

Jag säger igen, använd inte dina kläder människa! Jag kan sy fler istället om du behöver! :)

Tack för att du finns!

Charlotte och flocken

2011-08-15 @ 10:05:44
Postat av: Svar till Charlotte

Tror att myrorna har gosat in sig i tyget isf..

Om jag ionte får använda mina klädr får jag bli den nudist jag föddes till.

2011-08-15 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0