16/8...2

Behövde ju inte må dåligt över att inte veta hur mycke jag kommer jobba framöver... Fick 2 veckor nu å sen kommer dom fylla på me 2 veckor i taget ett tag till framöver... De tackar jag för.

 

Men nu fick jag huvudvärk av att läsa bloggar över hur JÄVLA duktiga folk ska vara hela tiden.

Dom bantar, gymmar, promenerar innan frukost, dom simmar å gymmar lite till. Dom hinner me familj, vänner, handla, städa,tvätta, laga mat å jag vet inte vad. Om jag skulle hinna me de där så skulle jag aldrig hinna sova å inte äta heller för den delen. Nä nu blev jag tjurig.. =(

Jag behöver nog ha kuk om jag ska bli på bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Lancia

HAHAHAHAHA KUK! Du är för rolig du :D

2011-08-17 @ 16:32:26
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Svar till Lancia

Kuk e de bästa jag vet ^^

2011-08-17 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0