2/8...1

Bara så ni vet så e jag jätte glad över att ha Pigg hos mig. Har träffat få råttor som kommit till ro så fort efter en så lång resa till en helt ny miljö å till stora läskiga men snälla gubbar ^^

 

Detta intro gick till precis som förra gången jag släppte in en ny råtta. Yuttis lukta lite, sen kom Moat och gjorde det samma. Yuttis lägger sig på hyllplanet och gäspar stort. Den lilla följer efter Moat till korgen och lägger sig för att gosa ihop sig i en liten hög. Sen tar de bara nån minut så kommer Valle å Lilla x för att lägga sig övererst. Yuttis ligger kvar på hyllan och ser nöjd ut. Yuttis e ledaren å övervakaren i flocken... Moat e Nannyn...Valle e storebrodern å Lilla X e lek kompisen. Fantastiska pojkar man har och Pigge kommer absolut att passa in me mig å gubbarna.

 

Vi startade dagen me lite gos å lek i buren. Sen åt Pigge, Valle å jag leverpastejfrukost på den sköna balkongen.


Kommentarer
Postat av: Paula

gilla

2011-08-11 @ 19:38:37
URL: http://rackarns.se/mattebloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0