7/8...1

Nä jag e inte vaken tidigt utan jag har inte gått å lagt mig än.. Har suttit å haft serie maraton men nu 22 avsnitt senare så håller lurarnas batteri på att lägga av för dagen. Sitter oxå å tjurar över att de inte blir som jag vill alla gånger.

 

Han ju smita iväg på Lorpa marknaden lite snabbt å köpte munkar... Jag köpte 20 st (5 till sambon å resten till mig^^) å 10 till chaffisen. Som alltid kan jag inte låta bli att prata me folk. Munkbagarens rekord på mäst sålda munkar till en kund va 50 munkar, så nästa gång vi träffas så ska jag köpa minst 60 men de skulle va häftigt att lägga ribban högt å köpa 100 st å ha munk kalas. Lite typiskt mig isf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0