17/12 LÖRDAG...2

Granne till salu. (bortskänkes vid snabb affär)

Fitta va jag hatar puckot under oss. Spelar värdelös skit musik i flera timmar med bara massa bas... Jag hör musiken fast jag har egna hörlurar och lyssnar på mitt... Ska man föra ett samtal hos oss får vi skrika för att göra sig hörd.

Katterna riskerar snart att kastas ut från balkongen. Kan inte ha dom i samma rum utan att dom river stället.

E ständigt arg, trött å ledsen... så de ska bli så skönt att allt snart återgår till så det ska vara. Men jag har 4 intron inkommande som jag verkligen inte ser fram emot.


Kommentarer
Postat av: zickan

tycker du kan ta min granne istället och skriva oftare i din blogg :-P

2012-01-08 @ 03:34:08
URL: http://zickans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0