7/12 ONSDAG...1

Sork: Kom hit å klia mig bakom örat.
Zickan: Haha naj

Sork: Meh va dum du e.
Zickan: Då kan du komma hit och sparka i väggen till min cp granne som sparka som fan nyss. Klockan är inte ens 10 ännu och han låter tamejfan varje helg. Thea skällde.

Sork: Gör de nästa gång jag kommer.
Zickan: Sedan *** som vill ringa mig.. seriöst varför.

Sork: H*n e ju dum som vill ringa dig... va skulle h*n få ut av de??
Zickan: Men typ... Hur ofta pratar du och jag på tele egentligen. Vi står ändå varan närmare än h*n och jag.

Sork: När du ringer typ.
Zickan: Ja som sagt.

 

Sork: Mmm å vi hatar ju varandra.
Zickan: Haha ja du e en idiot ju.

Sork: Tack det samma.
Zickan: Den som sa de kan va de.

Sork: De va du som sa att jag va en idot så då e du de me. Du e lika dum som du ser ut.
Jag skrattar så jag får ont i magen.
Zickan: Haha

Sorkis: Va skulle jag göra utan dig.
Zickan: Haha... ha fasligt tråkit iaf.

Sork: Sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0