10/2...2

Jag har fått ett till kusin barn idag fick jag reda på för en stund sen.

 

Glömde ju berätta att jag va inne på MAXI å skulle handla lite till kvällen å skulle köpa öl till min sambo å när jag står framme i kassan så frågar kärringen om jag har legg å jag blev jätte förvånad. Under hela mitt liv me legg har jag aldrig behövt visa de förutom när jag tvinga snuten att kolla på de när jag va ung å dum (20 bast el nå) å första gången jag va till systemet å handlade å när jag går bankärenden. Jag trodde fasiken att hon frågat fel å hon upprepar har du legg?? Då min plonkalonk ligger i Bajsans bil så hade jag inte me mig legget å hon frågar hur gammal jag e... haha jag va tvungen att tänka efter å svarar att jag e snart 30 född 81. De va nära att kärringen inte ville sälja ölen till mig. Haha folk brukar säga att dom känner sig smickrade när kassa personalen frågar om legg å man e 30+ men jag kände mig mera förolämpad på nå vis. Klart att hon gjorde sitt jobb men jag e ju för fasiken gammal ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0