12/2...1

Min pappa måste vara den snällaste som finns. Idag ringde han å frågade mig om jag ville ha en cykel... den jag hade innan fick fötter el blev stulad (stulen) el kidnappad.

 

De e fan Bajsans fel att jag inte sover längre än till halv 9. Idag vakna jag lite innan halv 8 å brassade me Bajsan till stallet. Bajsan skulle inte klara sig utan mig. Jag mockade 2½ box å fyllde vatten till hästarna när Bajsan fixa mat, sopa å mocka den andra ½an av en box.

 

Kom hem å satt mig i soffan, satt och skruva å vred på mig. Jag städa ju igår så de fanns inget att städa :( Vist att jag borde göra nå nyttit av min energi men orka kliva ut i kylan igen å förfrysa stussen så de blev att slå på datan flera timmar innan jag normalt brukar göra de.

 

Ifall de e nån som missat de så e de lördag idag å lördag betyder godis dag. Jag e inte alls sugen på godis idag men ändå köpte jag ganska många olika sorters godis förut som jag annars vet att jag skulle stoppa i mig direkt. Men en sak har jag smakat. Hittade en ny marabou choklad me mango smak. Den har en väldigt fräsch å syrlig smak. Ingen favorit men helt ok.

Nä om man skulle ta ut fet råttorna lite å gosa me dom ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0