13/2...1

Händer inte så jädras mycke här just nu. Dan började inget vidare bra då jag skulle me Bajsan till stallet å bruden glömde i går efter stallet att stänga av lysena på bilen så resultatet blev en morgon jogg i tron att bilen skulle hoppa igång i en backe... men icke. Slutade me att jag ringde min snälla far å slet upp han ur sängen. Han va snäll å kom me kablar så vi fick igång ryggsäcken å tog oss till stallet.

 

I stallet släppte vi ut hästarna å började mocka till Vespa tills att de bjöds på smörgåstårta å kaffe i huset. Sen fortsatte mockningen. Vi satte upp lite hyllor å hjälpte till att bränna saker å jädrans vilken smäll de blev när vi kasta på en lampa av snäckskal.

 

När jag kom hem va jag såå frusen så inte ens mysfilten värmde så jag fick ta mig ett långt bad för att bli varm.


Kommentarer
Postat av: cessi

HAHA, jag tänkte inte ens på att ni svenskar säger så, lättfotad=snuskmodell xD



Och vad kul att du har en blogg, har jag inte vetat!! :D

2011-02-13 @ 22:19:40
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0