16/2...1

Ville verkligen inte leva i morse. Kändes som hela världen va emot mig.

 

Vid 10 kom apan å skulle vara här ett tag då min "älskare" Andreas skulle in till lill skrutt på lassarettet där hon varit sen i går med hög feber. Apan å jag städade till pojkarna å släppte dom lösa i köket. Apan lekte me dom när jag diskade. Sen käkade vi stekt ägg macka innan vi plocka undan de lilla som va framme. Å till slut dammsög apan upp de han såg innan jag tog över sen fick han moppa ett tag å när jag moppade satt han i soffan me Valle som knastrade å ploppade mer än vanligt. Ungen kunde lägga råttan på rygg å han bara låg där å blundade.

 

Kl 3 knallade apan å jag ut till lekparken runt hörnet å lekte lite innan vi knalla hem till honom för att dränka ungen i ett bad me bubblor. Kl 6 åkte apan, grisen å jag till grisens skola för å kolla på småstjärnorna vilket inte va de roligaste att sitta stilla på dom pytte små stolarna men va gör man inte för barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0