18/2...1

Hmm i natt sov jag nästan inget alls, bara några få timmar på morgon kvisten. Skutta in i duschen vid 8 å Stina hämta mig straxt efter 9 så åkte vi in till norrköping. Vi skulle på återkontroll av lillan men när vi va där så va hon helt blå om läpparna å dom ville ta mera prover på henne. Halv 4 kom vi där ifrån å de va ju inte riktigt vad vi hade räknat me från början. Skönt iaf att hon inte behövde stanna över natten. På sjukan träffade jag min kusins kille å långt senare gick de upp för mig att min kusin kanske låg å födde barn el kanske redan fått. Ringde hennes syster å fick reda på att hon hade blivit igångsatt på morgonen så de kommer en kotte snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0