23/2...2

Ganska ofta funderar jag på vad jag vill göra me mitt liv men jag kommer inte fram till nå alls. Jag vet att jag vill jobba med människor på nån nivå men de e ju ett så stort område. Man kan jobba i butik å träffa kunder, man kan jobba me pensionärer å de har jag ju gjort nu i 5 år å jag älskar arbetet att förgylla en liten stund för nån annan men jag känner att de lilla jag gör inte räcker för dessa människor. Personlig assistent skulle jag oxå kunna tänka mig att jobba som då man får mera tid till en människa men de finns hakar där me tycker jag. Man ska komma nära den man jobbar hos anser jag... aldrig skulle jag kunna jobba me nån jag inte tycker om. Vet hur de e att inte vara önskad. En dröm jag haft sen många år tillbaka e att jobba som psykolog men så smart e jag inte att jag kan plugga upp dess betyg för att ens kunna börja läsa till de... Skulle jag lyckas så skulle jag va redo för graven innom de snaraste efteråt ^^ Ah i vilket fall som helst så kommer jag säkert en dag hitta de perfekta jobbet för mig. Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0