23/2...3

Funderade nyss på va folk bloggar om igentligen. De finns så många olika sorters bloggar som handlar om allt å inget. Många bloggar jag har läst så skrivs de ofta om bloggarens ovänner vilket jag skiter i vem som e osams me vem. Eller så bloggas de om mat å bakverk... nog för att man kan få insperation av att kolla men för de mäste blir jag bara sur för jag inte kan laga mat så de smakar för ögat å inte kan jag baka heller förutom kladdkaka då (å bara för jag skrev kladdkaka blev jag sugen på de nu) Bloggar om kläder å inredning bryr jag mig inte ens om. Bloggar som sköts av flera personer e bara jobbiga att komma in i å de e svårt att veta vem som e vem om man inte känner personerna privat. Jag kollar inte heller bloggar där folk lägger upp sina fina ritade/målade bilder men de e välla mera av den anledningen att jag blir ååååååå va fint (avis JAPP)

I de stora hela så kollar jag bara bloggar som jag känner personen bakom på nån nivå. Vännernas bloggar handlar om råttor eller hästar å så följer jag några av mina kusiners bloggar å dom handlar om deras liv å barn.

Hur gör man sin blogg mera intressant för andra förutom me skvaller å avslöjande sex skandaler. Jag skulle kunna skriva om mitt sexliv men jag vet att min sambo inte skulle tycka om de. Räcker välla me att jag skriver kåt å han bara skakar på sitt blonda incestlockar ^^

Å bara så ni v et att efter att ha kollat på filman THE SOCIAL NETWORK så e jag ganska glad att jag inte har en FB sida... vem vill vara som alla andra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0