23/2...4

Fick precis en smäll i skallen, gudars va dålig jag e att hålla kontakten me mina bekanta. En jag umgicks me för några år sen adda mig på msn å helt plötsligt babblade vi på om allt å inget å poff så kommer hon hit nästa vecka när hon ändå ska till finspång.

 

Jag har typ miljoner me vänner men jag umgås bara me en handfull av dessa å de kommer ständigt nya vänner till min skara, men nu måste jag fasiken bli bättre på att höra av mig till folk. Men i vissa fall så tycker jag att jag bara försöker å försöker men får inget tillbaka å de e synd för de e ju ändå människor jag tycker om.


Kommentarer
Postat av: Maja

Och förhoppningsvis blir jag av med mitt jävla akvarium! :)

2011-02-23 @ 22:01:44
URL: http://maaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0