25/2...1

Jag passar på att blogga när jag lyckats sno åt mig sambons dator. Har inte gillat den tidigare men nu börjar jag bli van vid hans knappar så jag vill nog köpa mig en liknande men kanske inte lika dyr ^^

Va jätte kul att jobba i går å träffa mina pensionärer... de va så länge sen. Sommarjobbet e fixat nu iaf om inget annat händer innan dess.

Skulle ha åkt skridskor idag me barnen men vi gör de på söndag istället så idag ska tiden ägnas till att diska då jag inte kan fatta hur de kan bli ett så stort berg på bänken varje dag. De e säkert grannen som kommer in me sin disk när vi ligger å sover å hämtar den när den e diskad.

I kväll ska jag träffa min familj (minus) pappa för vi ska bowla å käka mat. Om man nu hittar nå ätbart vilket jag inte gjode förra gången jag kolla på menyn. Jag får ta nå me fisk då de sällan äts här hemma vilket e dumt då vi båda gillar fisk.

Nä om man kanske skulle sätta fart å göra lite nytta då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0