25/2...5

Vi va å bowla å jag kan ju inte säga att de gick nå vidare bra mer än för mamma kanske..

 


Tommy


Mamma


Älskingen


Pillis


Nonne


Nonnes långa fru Lina


Robin


Lilla syster Jeppe

Förra gången jag la in bilder från bowlingen så fanns de inga bilder på mig men nu knyckte min syster kameran så de e välla lika bra att att lägga in den bilden me.



Som alltid när vi gör nå tillsammans så muppar vi oss...



Efter bowlingen käka vi å jag kan säga att jag aldrig mera kommer att käka där. När jag fick menyn kunde jag inte bestämma mig för vad jag skulle äta å fick ångest över priserna så jag häll på att kasta menyn å sätta mig å gråta för jag inte kunde bestämma mig för va jag skulle äta. Men jag lugna ner mig å tog samma som min sambo.


Chicken Thai hette rätten å för mig smakar thai mat ganska starkt men detta smaka inget alls. Kycklinegn va kokt i cocosmjölk men allt smaka vatten typ. Starkaste va välla paprikan. Så nästa gång jag bajsar så ska jag sitta å tänka att jag skiter ut 160 kr rakt ner i holken. De får man massa dasspapper för.


Kommentarer
Postat av: Maja

Måste säga att jag diggar C's "snurr" han gör med handen! :D Kortet på Lillasyster Jesper är med lite fränt :p

2011-02-25 @ 23:13:20
URL: http://maaija.blogg.se/
Postat av: Grannen

De e kanske snurren som gör att han spelar lika dåligt som jag ^^

2011-02-26 @ 02:15:20
URL: http://sorkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0