27/2...1

Jag skulle ha lagt in ett inlägg om melodifestivalen jag inte kollat å men så upptäckte jag att de e ju inte slut ännu så därför får de inlägget vänta.

Annars idag så va jag en sväng å åkte skridskor me barnen å Stina. Alla ben e iaf hela å jag trilla inte en enda gång men jag va bra vinglig på benen när jag började åka. Tror inte jag har åkt sen 99/00 skulle jag tro. Men de e ju som att lära sig cykla... men glömmer de inte om man väl har lärt sig ^^ Men jag måste säga att va mycke bättre förr ^^

Har tagit lite bilder men dom får ni ikväll el innaom de snaraste.


Kommentarer
Postat av: Cessi

Ja, vi har haft ett bra flow nu på de senaste utställningarna, riktigt kul! Men såklart, pessimist som jag är, väntar jag hela tiden på när turen ska vända eller nåt :P Nä men jag är så glad att Ässä äntligen har alla titlar en petråtta kan ha <3

2011-02-28 @ 01:12:49
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0