27/2...1

Jag har tidigare i mitt liv sagt att jag aldrig mera ska se melodifestivalen för jag alltid blir så besviken på dom som kommer vidare å så tycker jag att dom ska ha som förr att dom endast har en tävling istället för alla dessa delar som dom har i dag. Men när jag va hos Pillis igår så va jag tvungen att kolla på melodifestivalen å sen bara för jag kolla på de avsnittet så e jag ju tvungen å kolla va de e för skit dom tagit me i årets tävling.

Så nu sitter jag å undrar varför inte Rasmus Viberg kom vidare för?? Låten e udda men ändå schlagerkorekt. Den fastnar direkt.

Samma gäller Julia Alvgards- Better Or Worse. En klang man känner igen men har något extra i sin röst.

Förutom att Nicke Borg låter som Andreas Jonsson så gillas hans låt men jag hade önskat en mera hes å rockigare röst så skulle den falla mig nice i smaken.

Annars skicka Babsan men me en annan låt å en annan klänning gärna en som e lång.

Jag tycker mig ha hört Christian Walz låt förut då jag tycker att alla hans skit låtar låter lika dant.

Eric Saade´s låt e en fortsättning på förra årets låt. Ändrar inte pojken på något alls när de gäller stil. Nä årets söta lilla barnrumpa borde få annat att jobba me, de e så synd att slösa bort talangen på en kopialåt men de e kanske de enda han kan?

The Moniker skulle ju funka att skicka förutom att hans falsett e för lik Mika å så stör jag mig att texten e OH MY GOD... mmm jag tänker OH MY GOD E INTE LÅTEN SLUT SNART?? Låten hade passat Babsan mycke bättre.

Trackback
RSS 2.0