6/2...2

Jag måste då fan va dum i huvet. Jag skulle ställa klockan på 10 i 7 men klockan väckte mig 06.10. Blev inte ett dugg glad kan jag säga. Sen väckte Bajsan mig halv 8 å bjöd på åkande frukost. Framme i stallet släppte vi ut hästarna för första gången tillsammans.. Gick fruktansvärt bra iaf. Vi mockade å gav mat till kvällen, drack kaffe å snacka massa goja me folket på gården. Eldade upp massa skrot å mitt i allt precis när kaninburen skulle kastas på eldan exploderade de som bara fasiken å de flög eldklot flera meter bort.

 

Efter stallet åkte Bajsan å jag hem till min far å rotade i källaren efter saker. Sen åkte vi till Ainisen å leta fram lite saker som vi behövde ha.

 

Nä nu e jag trött å hungrig så jag ska göra nå åt iaf ena saken nu.

 

Nytt besöks rekord me 9 läsare idag.


Kommentarer
Postat av: zickan

Haha man försöker ju vara snäll och gå in varje dag eller ett par gånger om dagen :-P



Vad tusan var det som small?

2011-02-07 @ 03:37:23
URL: http://zpiller.blogspot.com
Postat av: Sorkis

D va en färgburk som hadde kommit me i bråtet, hörde idag att dom kastat in sprayflaskor senare på dagen som for åt alla håll.

2011-02-07 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0