7/2...1

Jävla Bajsan.

 

Ja jag kan ju nu mer berätta att jag kört bil för första gången i mitt liv. Annars brukar man börja på en öppen plats men inte vi inte. Jävla Bajsan va ju tvungen att börja må illa på morgonen innan stallet så när vi skulle köra hem fick vi stanna hela tiden. Körde ca 2 mil å i en hastighet av 50-70 sa Bajsan för jag kolla bara på vägen. Jag klarade av 2 möten å undvek diket hela vägen. Bajsan föreviga ögonblicket genom att filma. Den kommer komma upp på hennes blogg sen.

 

Nä nu ska jag ta en promenad.


Kommentarer
Postat av: zickan

Hehe.. själv körde jag folk hem från fyllan på gotland. Dock landet och smal landsväg utan direkt mycket trafik. Men fick testa på att köra lite i tyskland på autobahn :-).. funny

2011-02-07 @ 22:12:05
URL: http://zpiller.blogspot.com
Postat av: Sorkis

Du bara skryter om att du e modigare än va jag e ^^ Kommer ju garanterat att drömma mardrömmar i natt.

2011-02-07 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0